Користувачі Google можуть ставити питання та отримувати відповіді, сформовані штучним інтелектом.
Однак, творці Matherne виявили стурбованість розширенням охоплення нового пошукового інструменту, що включає штучний інтелект, пише internetua.com.
Що не влаштовує блогерів та власників вебсторінок?
Річ у тому, що продукт, що має назву «Search Generative Experience» або SGE та безпосередньо відповідає на запити, підготовлюючи відповіді з декількох абзаців, переміщує посилання на інші вебсайти нижче сторінки. Вказується, що так їх важче побачити.
Кімбер Матерн, що веде свій кулінарний блог Easy Family Recipes поділилася, що багато з її мільйонів читачів щомісяця знаходять її блог саме через Google. Але зараз вона хвилюється, що штучний інтелект може нашкодити її трафіку.
Крім того, якщо компанія буде продовжувати просувати чат-бот зі штучним інтелектом, то мільйонів творців і видавців це поставить під загрозу виживання. Якщо додавання штучного інтелекту посилить контроль технічного гіганта в Інтернеті, це може призвести до створення системи, де інформацію надають лише кілька великих компаній.
Матерн додала, що компанія за допомогою ШІ хоче допомогти людям легше шукати потрібну інформацію. Але люди і є джерелом утворення цієї інформації і якщо їх прибрати, тоді це буде погана послуга для світу.
Google називає свої відповіді штучного інтелекту «оглядами». Але, як вказується, відповіді ШІ часто перефразовують прямо з вебсайтів. Вказується, що, наприклад, у відповіді на питання до ШІ, як полагодити унітаз, у нижній частині відповіді Google посилався на The Spruce, вебсайт із покращення дому та садівництва. Він належить вебвидавцеві Dotdash Meredith, який у володінні має ще Investopedia та Travel and Leisure.
Також вказується, що нерідко ШІ дає посилання в Google, що закриті наполовину. Тому, користувачеві потрібно клацнути, щоб розгорнути вікно, щоб побачити їх усі. Користувачеві незрозуміло, які з тверджень, зроблених ШІ, походять з якого посилання.